Het is vervelend om toe te kijken hoe duizenden bureaus (met een overvloed aan online-oplossingen) niet kijken naar de doelgroep van de klant. In tegenstelling tot het aanbieden van een mooie website en een bepaalde online-strategie, kijken wij verder dan dat. Want je bezoeker moet toch actie ondernemen op je website?
Een aantal jaar geleden hadden we zelf een strijd met onze onlinemarketing. Zo dachten wij bijvoorbeeld nooit na over onze doelgroep en wat ze eigenlijk wilde. Na veel brainstormen zijn we tot de conclusie gekomen, dat alles draait rond het belang van de doelgroep van onze klant.
Weet je nog toen je dacht dat je direct ging groeien met je nieuwe website of op een mum van tijd leads zou ontvangen door zelf marketing te voeren? Tja, het is net iets anders verlopen dan je dacht, toch? Ontvang daarom meer leads met een doordachte website en gerichte advertenties met het oog op je doelgroep.
Wij merkten dat klanten behoeften hadden aan het technische aspect uit de marketingwereld (websites) maar ook aan online marketing. Dus snel hadden we door dat wij een team moesten vormen met experten, zodat we jou nu van een volledig pakket kunnen voorzien. Nu is “outside the box” ons motto met elk onze eigen expertise.