Hoe moet ik mijn onderneming online presenteren?

Je online zichtbaarheid moet optimaal zijn. Ten minste, als je graag je klantenbestand wilt vergroten. Maar daar twijfel ik niet aan! Het is dus belangrijk dat je onderneming zich online goed en slim presenteert, want alleen zo sla je de vissen aan de haak. Je faalt sneller dan je denkt Stop in de eerste plaats met je te focussen op je product. Wat denk je? Dat ze zich interesseren in hoe goed jij het inpakt om vervolgens de laagste prijs aan te bieden?

Heb je een onweerstaanbaar aanbod met het beste product van de wereld? Onthoud dat je alsnog kan falen als niemand weet dat het product ook écht het beste product is.
En je faalt net zo hard als al die andere startups die falen na enkele jaren.

Focus je liever op kwalitatieve leads! Heb je veel leads en een gemiddeld product? Dan ben je nog steeds een winnaar!
Voilà. En daarom ben je hier. Maar hoe genereer je nu leads?
Presenteer je onderneming online met social media
Op social media scrollen op dit moment miljoenen mensen. Ze zijn allen op zoek naar entertainment.
B2B of B2C, het maakt niet uit. Ook zaakvoerders van miljoenenbedrijven, vegen over hun scherm op zoek naar onstpanning. Je hebt dus geen excuus om er niet aan deel te nemen, toch?
Afhankelijk van je sector, heb je verschillende kanalen om je bedrijf te presenteren. De populaire kanalen om je online zichtbaarheid te vergroten zijn:

  • 
Facebook (B2C)
  • Instagram
  • LinkedIn (B2B)

Content voor je social media:

  • Blogs
  • Winacties/wedstrijden
  • Achter de schermen
  • Video’s

Naast je social media up to date te houden door waardevolle content waar je doelgroep iets aan heeft, is het ook slim om advertenties op te zetten. Heb je een bepaalde actie of een campagne die je wil verspreiden? Creëer dan meer bekendheid én betrokkenheid dankzij advertenties waarbij je zelf kiest, wie hem te zien krijgt.

Dankzij de juiste filters te gebruiken, zoals:

  • Regio
  • Leeftijd
  • Interesse

Kan je je doelgroep specifiek bereiken!
Het succes van e-mailmarketing
E-mailmarketing is een strategie waarbij je je potentiële klant laat herinneren aan je bedrijf en hen persoonlijk aanspreekt. Laat je doelgroep zich inschrijven op de wekelijkse blogs die je vanaf nu schrijft, zodat je hen vervolgens wekelijks waardevolle content aanlevert. Zo blijft je doelgroep continu op de hoogte van de voor hen interessante onderwerpen en leren ze je bedrijf tegelijk beter kennen.

Je online presenteren vraagt ook tijd, moeite én kennis.

Daarom krijg je met veel plezier een helpende hand, zodat je op een mum van tijd online zichtbaar bent en je geen blogs als deze meer moet lezen. Wil jij meer informatie over hoe jij jouw onderneming online moet presenteren? Aarzel dan niet, en vul de onderstaande contactformulier in en wij nemen contact op met jou!

    https://yebagency.be/wp-content/uploads/2023/01/Yeb-Agency.png
    Contacteer ons
    +32 3 450 11 91

    Abonneer u vandaag nog op onze nieuwsbrief om updates over het laatste nieuws, releases en speciale aanbiedingen te ontvangen. Wij respecteren uw privacy. Uw informatie is veilig.

      ©2022 Yeb Agency. All rights reserved | Terms of Service | Privacy Policy